onsdag 9. november 2011

Rundering Skjæveland

Gro, Gry, Aud Venke, May Karin og Lise med respektive hunder. Vi laget en midtlinje midt i skogen, og krysset veien og fortsatte på andre siden.

Planen var flying, et par innkallinger til midtlinjen og så flying. Det ble imidlertid nokså rotete det hele. Et par turfolk, eget rot etc. Jeg rotet til flyingen med å sette meg ned for å få ham inn, når det egentlig ikke var det jeg hadde tenkt. Så ble det relativt kort bane, pga noen turfolk vi måtte unngå. Fikk imidlertid sendt ham bra ut et par ganger på slutten, for så å hente ham. Bikkja jobber, det skal han ha, selv om eieren roter. (Det gjelder rundering, ikke LP-konkurranser)

Neste økt ville jeg trene meldinger på veien. Dette ble avbrutt ganske raskt av at hunden fra nabogården tok seg en tur. Usikker hund som stod og bjeffet og stadig nærmet seg. Vi (Gry og jeg) jaget den vekk, men endte opp med å avbryte økten. Klarte ikke å fokusere, og da fokuserte ikke Scott heller.

May Karin måtte avbryte da Molly haltet, dessverre.

Litt rotete økt, men hyggelig er det alltid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar