torsdag 6. februar 2014

Jeg har det vel egentlig bare gøy!

Rundering på Sæland på Lørdag


Trollet og jeg, sammen med Marit m Touch, Jan Inge og Punky og Aud Venke m Ekko var klare for rundering. Dvs de andre var. Jeg var sent ute - og Scott var - ja et troll. Han tok likegodt belønningen før vi startet.

Det blåste masse, var flere hunder ute og gikk.

Vi kjørte et blindslag som slag nr 2. Her jobbet Scott kjempebra. Jobbet også bra på de par neste slagene. Men så ble det mye rolls. Fulgte litt egne lukter, og på siste slaget ned til ruinen, gadd han nesten ikke gå ut. Da var det bare å avslutte.

Et par bilder fra en kald figurant-tilværelse.



Lyefjellet Søndag

Planen var å treffe Gry, Cecilie og Kristin for å gå spor på Lyefjellet. Det ble det vel så som så med. Litt dårlig tid, og jeg skulle rekke en håndballkamp. Ergo, måtte jeg bare kjøre i gang solo-løp for å rekke å legge spor. Det sosiale får vi ta en annen gang. 

Herlig område å gå i. Det blåste som vanlig. Terrenget var fjellete, med høyt gress der jeg gikk.

Sporet var i underkant av 500 meter, og lå i ca en time. Litt stigning, ikke mye. Litt frost i bakken. Det blåste, men opphold.
 
Denne dagen var Scott i arbeidsmodus. Han jobbet som en helt. Jeg hadde merket med noen gule sløyfer for å sikre meg at vi kom rett av gårde. Det blå sporet som Scott gikk er under.  Selvfølgelig gikk han litt zikkzakk innimellom - men jeg fulgte ikke med ut på sidene, bare ventet til han var på sporet igjen.  Tenkte på at jeg skulle jo følge med på bikkja, men hadde egentlig nok med å holde meg på beina i starten. Tydelig at han behersker slikt terreng - eller sånne forhold. Han var rett og slett spot on.


 Trøtt bikkje spiser belønning.

Trøtt bikkje ligger en ekstra time i bilen for åpen dør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar