mandag 15. februar 2016

Rundering Sviland

Sviland. Nydelig vær første helg I vinterferien


6 stykk med hund, 2 med spor og 5 som runderte.  Jan Inge, Marit, Bente, Inger, Ole og Lise.


Etter å ha trent mest spor I over et halvt år synes jeg Scott ser såpass bra ut I bena at jeg vil la ham rundere litt Igjen. Det er så åpenbart at han storkoser seg, og det gjør jeg også. Men, vil ta litt hensyn slik at han ikke får altfor lange økter - og at jeg passer på å varme ham godt opp - og "gå ham ned" igjen.


La midtlinja innover langs bekken, slik at han fikk høyden på ene slaget og skog og hogstfeltet på andre.


Bare flying denne gang. Bente og Inger som figuranter.  Et uplanlagt blindslag da han ikke fant Inger. Gutten jobber bra og som sagt stortrives. Trekker veldig bra fremover. Kommer også bra inn til meg når jeg setter meg ned på midtlinja.


Lurer på om jeg skal prøve melding med den varianten Marit og Jan Inge viste Inger og Bente.