mandag 4. juni 2018

Møt Flatcoat-arwens Kvae - Arya

Søndag for en uke siden hentet jeg denne skjønnheten fra Ann-Olaug Toftesund i Sykkylven.  Håper vi får mange spennende og gode år sammen.

Hun er av kullet av Flatcoat-Arwen's Bjørk og SE VCH Conover's the Bishop

Arya har fått navn etter Arya i Game of Thrones. En ordentlig liten tøffing. :-) 

Er det litt skummelt, så stopper hun opp, ser seg om - og går videre. Eller hopper på det.

Hun tok flyturen - og flybesetningen med storm - på vei ned fra Ålesund. Fikk seg til og med en liten "tissetur" under mellomlandingen på Flesland. Strålende behandling fra SAS - som lot oss slippe og gå av og på igjen samme flyet.

Hun har rukket ganske mye denne uken. Travelt med sånn miljø og sosialiseringsliste. Buss, mann med skjegg, barn, valper.... Og så er det sånn fint vær at et par båtturer har det også blitt. Paraply derimot, det har vi ikke hatt behov for.











 Første busstur til byen. Vi kan krysse av buss, mann med skjegg, dame, barnevogn etc


Har blitt mye tid i denne posisjonen denne uken. Scott var en ulv, Arya er foreløpig mere lik en kosegris. Hun finner nok en trygg havn i en ny verden.



Vi har ikke kommet så langt i burtreningen enda, men nå vokser hun snart ut av vesken.

Ellers står innkalling og følg meg på programmet for tiden, + at vi skal ha med oss et valpekurs.

Så får jeg se, om jeg kommer til å fortsette denne bloggen som ble opprettet for Scott - og lar Arya over ta den, eller om jeg lager en ny for våre nye eventyr - eller om det blir bilder på fb og treningslogg i gammeldagse kladdebøker.