tirsdag 27. september 2011

Rundering Mandag kveld

Ganske så for sent ute kom vi da oss avgårde hjemmefra rett før seks. Rakk derfor Sviland litt før halv syv. Der stod faktisk folket på p plassen enda (og ventet på radioer?). Gry & Silja, Aud Venke & Ekko, Kristin & Hera og Renate + mann og to hunder. Dermed ble det rett ut i skogen med første par ut Gry og Silja.

Vi var nr tre. Planen var samme som sist, søke å få Scott inn på midtlinjen til meg hver gang. Fig. holdt ham fast, til jeg hadde ropt to ganger. God driv på ham. Litt omveier blir det, spesielt i starten før han har løpt av seg litt. Full fart inn på midtlinjen også, selv om det av og til tok litt tid før han dro fra fig. Lurer på om jeg ropte litt for tidlig, slik at han egentlig ikke var ferdig.  Han trakk så vidt jeg kunne se, godt fremover også.

Det ble veldig mørkt på slutten. Ikke lett å se de svarte hundene. Heller ikke lett å se figuranter. Lite vind, spesielt på øst-siden av midtlinjen. (antar jeg har retningen så nogenlunde rett). Neste gang blir det blinklys på hundene, refleksvest på midtlinjen og lommelykt i lommen.

Skal fortsette samme opplegg neste gang, men jobbe enda mere med å få ham rett ut. Så skal jeg også ha en kort meldingstrening, må få dette til å sitte bra nok til å kunne trene det hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar