lørdag 6. juni 2015

Sportrening på Universitetet.

Rakk ikke ordinær brukstrening i dag, så måtte ta treningen på egenhånd. Fint vær, masse vind.

Første sporet var i underkant av 60 m, jeg stoppet Scott etter ca 50. Det røde sporet er det jeg la, det i Cyan er det Scott gikk. Google Earth har skjøvet begge litt østover. Jeg la det nemlig helt i kanten, og Scott tenderte vel til å gå litt opp på gresset. Om noe, så ville jeg sagt at han ikke var så langt i fra som det ser ut her. Sporet hadde ligget i 1 t og tre kvarter. Jobbet bra.


Andre sporet var rett i underkant av 100 m. Dette lå i ca halvannen time. Igjen er det røde det jeg la og cyan det Scott gikk. Men han gikk ikke i hekken. Her gikk han veldig bra på første strekket. Fikk litt problem da jeg skrådde nedover. Så ble der noe mere av høy neseføring etterhvert. Den siste vinkelen og avslutningen tok han på synet. Imidlertid godt fornøyd med første sporet - og med første del av det andre sporet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar